В цитрусі продають не мікронавушники
Будь-яка людина в Україні стикалася з шахрайством. Хтось з дрібним, а комусь не так пощастило. Напевно кожному не раз траплялося, що в пошуку Google по рекламі видаються сайти, які ніякого відношення до вашого запиту не мають або ж мають не пряме.
Найчастіше це трапляється з товарами або послугами, про які потенційний клієнт знає не в повному обсязі або зустрічається з ними перший раз. Наприклад дізнається про них з чуток, але не розуміє, як вони виглядають, як працюють і що з себе представляють.
Складно повірити, але часто до таких методів шахрайства вдаються досить великі компанії або інтернет-магазини.
Чому нас обманюють магазини гіганти?
У нашому випадку до подібного шахрайства прийшли магазини-гіганти Rozetka і Цитрус. Запитаєте “навіщо їм це”? Цьому є дуже просте пояснення. Вартість кліка в рекламі Google по вузькопрофільним або низькоконкурентним запитам, таким як “мікронавушник” значно нижча, ніж по висококонкурентним “навушники”. Тому отримувати по ним трафік таким гігантам дуже дешево.
Цілі такого обману дві:
1. Якщо у клієнта немає чіткого розуміння, що таке мікронавушник, що він вставляється у вушний канал і його зовсім не видно, то йому досвідчений продавець досить легко “втюхає” звичайні бездротові вакуумні навушники. Так, вони будуть стирчати з вух. Так, їх видно неозброєним поглядом, якщо коротка стрижка. Але якщо людина поняття не має, як виглядає справжній мікронавушник, то він на таку махінацію клюне.
2. Навіть якщо людина знає, що вона шукає, розуміє як виглядає справжній мікронавушник, в будь-якому випадку ці магазини-гіганти отримають дешевий трафік на свій сайт. І не виключено, що людина якщо вже до них потрапила, то щось та й купить.
Чому у не спеціалізованих магазинів не може бути мікронавушників?
По-перше, мікронавушники не виробляють світові бренди, такі як Sony, Apple, Beats і т.д. Це пов’язано з тим, що попит на мікронавушники дуже низький в глобальних масштабах. Та й слухати музику по ним не комфортно по технічним особливостям.
По-друге, виробники мікронавушників вважають, що це досить складний товар. У той час, як великі магазини техніки зазвичай вдаються до послуг колл-центрів. Тому виробники довіряють дистрибуцію мікронавушників тільки спеціалізованим магазинам зі спеціально навченим персоналом.
Де можна купити справжні, якісні мікронавушники?
Яку продукцію можна знайти в магазинах-гігантах вже ясно. Потрібно розуміти, що відмінності між маленькими акустичними навушниками і мікронавушниками існують. Основне завдання мікронавушників – тримати зв’язок непомітно для оточуючих. При цьому якість звуку така, як для прослуховування музики зовсім не обов’язкова.
Однак, навіть якщо ви звернулися в спеціалізований інтернет-магазин, ще не означає, що ви отримаєте якісний пристрій і наступний добросовісний сервіс.
Зверніть увагу на:
1. Наявність шоу-руму. Ніколи не купуйте товари там, де немає самовивозу. Якщо у вас щось зламається, то простіше буде купити новий пристрій, ніж отримати гарантійний ремонт.
2. Наявність цілісної упаковки. Зверніть увагу на стан товару. Деякі компанії можуть спробувати продати пристрій, який був у вжитку.
3. Виробник. Так уже склалося, що в Україні доступні до продажу мікронавушники Microtone (Україна), Agger (Росія) і китайський Noname (його дуже просто відрізнити по пластмасовому корпусу конусної форми).
4. Якість. Китайський Noname – просто ні, не витрачайте даремно гроші. Agger – російський виробник з посередньою якістю, використовує у виробництві мікронавушників ще радянські, іноді китайські ТЕМи. Microtone – той випадок, коли український виробник попереду планети всієї, висока якість і професійний підхід.
5. Продавець. Запитайте про виробництво мікронавушників. По розмові з продавцем стане все ясно. Якщо він починає говорити “американські” або ж називає будь-яку європейську країну, значить це Agger, який потрапляє в Україну контрабандою.
Висновок:
Мікронавушники потрібно купувати тільки в спеціалізованих інтернет-магазинах. При цьому не забудьте про наші поради вище.
P.S.*: Ми зателефонували в магазини Rozetka і Citrus з питанням, що хочемо купити мікронавушники. У відповідь отримали “У нас немає мікронавушників. Може вам допомогти підібрати бездротові навушники?”
P.S.**: Що й потрібно було довести. Ці магазини свідомо йдуть на обман клієнтів для продажу схожих товарів.